Skär

Hej hopp denna skärtorsdag:-)
Jag är ledig och det är tråkigt väder men det hade jag kunnat gissa redan igår att det skulle vara.
Idag ska vi åka till Danne och Josse och ge Lucas ett påskägg, och kolla på deras lilla fina bebis.

Igår var vi till BM det gick ganska bra. Jag fick ta stick i fingret ajaj blodprov först i ena armen men där kom det inge blod så hon fick sticka igen ajaj. När man är Rh-negativ får man ta fler blodprover inte alls kul men så kan det vara. Hon mätte magen också och den låg i kurvan än så länge iaf. Sen fick vi lyssna på våran flickas hjärtljud:-) Men den lilla var vaken och det var inte lätt att få tag i henne för hon hade ett motionspass därinne och for runt runt hela tiden. Men till sist lyckades vi få höra henne iaf.
Sen har vi fått tider till föräldragruppen också, jätte roligt tycker jag men T delar inte det med mig. Men jag hoppas han ger det en chans för min skull.

Och sen måste vi ju kontakta famijerätten och skriva en massa papper på att det är T som är pappa. Detta slipper man om man är gift vilket vi tycker är diskriminering. Men men måste vi så måste vi.

Nu ska jag klä på mig så vi kan åka iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0