Finally

Äntligen! Det är minus grader ute och soligt. Inget äckel regn. Det som saknas är snö... Jag vill ha snö.
Snart åker vi uppåt mot Boden ska bli så härligt jag längtar som en galning. Har sån lust att stanna där också. Åhh älskade Boden. Älskade familj där uppe. Jag saknar familjen som en toka varje dag. Och det gör ont i mig att dom inte får träffa Lea så ofta och se hennes framsteg.
Nåja en sak i taget nu åker vi snart upp och sen får vi se när vi flyttar upp. För jag vet att vi kommer att göra det en dag. Vi bor alldeles för långt bort från alla. Och vi kan ju inte be alla flytta närmare oss.
Det finns så mycket jag saknar uppifrån
1 Familjen
2 Vänner
3 Riktig vinter
4 Skoter
5 Mammas mat
6 Att kunna umgås med familjen
7 Pimpla
8 NORRLAND



Mammas lilla skrutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0