Lucia helgen

I lördags var vi till Ewa en stund på kvällen, det gick bra. Lea var väldigt mammig i lördags var nästan bara jag som dög och hon ville se mig hela tiden typ. Jag drack lite glögg hos Ewa också blev en liten mugg med glögg på 10% hehe tyckte nästan det var lite starkt, snacka om att man tappat formen. Men jag tycker det är skönt att vara på det klara och jag saknar inte alls att festa.

Det har även kommit lite snö hit blir så fint när marken är vit. Hoppas det kommer vara mycket snö där uppe sen när vi ska dit.

Idag vaknade Lea kl 7 och ville inte somna om till min stora sorg eftersom jag var såå jävla trött. Men nu sover hon iaf men jag gissar att hon vaknar snart för nu sover hon inte så länge när hon vilar på dagen.
Tyckte jag hörde en pratande bebis nu och javisst stämde det. Då var det full rulle igen då.
Nu blir det att ta på henne nå annat än pyjamas, en torr blöja och lunch för hennes del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0