Mosbricka

Min lilla snuppa har nu sovit från kl 20, blir nog till att väcka upp den lilla så hon får lite mat, för jag orkar inte hålla på inatt. Och hon brukar bli glad när man väcker henne, knasig flicka.
Idag har jag rensat ut kläder hon vuxit ur och som inte används blev en sån där bli IKEA påse. Sen har jag rensat ut lite till Vickan också. Blev lite blandat med kläder och annat. Ett gäng blöjor stl 2 dom kan då inte Lea ha blir som att jämnföra med en lite trosa och det är ju inge vidare.

Sen gjorde vi lax och potatismos till middag, syoppade moset iugnen för att det skulle få lite färg och bli ännu godare (gör eget såklart) sen när jag skulle ta ut det ur ugnen så givetvis tappade jag hela byttan upp och ner. Så jag serverade mat från golvet idag. Blev ganska less på mig själv. Men kan ju tillägga att jag drog av moset som inte hamnat på golvet och satte på våra tallrikar.

Nåja snart väcka sessan men först lite hobbysurf för min del. Ju senare hon äter ju längre sover hon och det passar mig:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0