Utkast: 1 timme ...

1 timme kvar inna jag får börja åke hemåt det betyder 2 timmar innan jag ankommer E-tuna och ca 30 minuter till innan jag äntar dörren hemma och då ca 10 min till innan jag är klar för sängen.

Min telefon är mer galen nu så nu måste jag leta kvittot ännu mera... Annars går det åt helvete. Jäkla skit. Man tycker att dom borde kuna kolla på ens namn efterson dom tog en kopia på kvittot när jag skaffade telefonen. Alltså jag har haft den sen i augusti och den kruppar redan. T trodde det kunde bero på att jag inte uppdaterat det. Men varför har ingen återförsäljare upplyst om att man måste uppdatera skiten? T.om återförsäljaren nämnde det nu, men nu är det ju försent.

Jag blir så less.

Nu vill jag hem till nässprayet och övrigt som befinner sig i bosaden typ man och hund. Men ska bli trevligt att kunna andas igen utan att låta som en anfådd snuskkärring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0