Stackars mig

Igår kväll fick jag en härlig huvudvärk som envisades med att stanna under hela natten och förmiddagen. Spydde igår kväll och så även denna morgon. Jag avskyr dessa huvudvärksattacker. Var ett tag sen jag hade någon och hoppas det dröjer innan nästa dyker upp. Och givetvis hade vi inga alvedon hemma den ända som fanns var Eeze tabletter och dom ska man inte ta när man är gravid. Vet inte varför. Men jag tog 1 iaf och gick och la mig igen och somnade till och sen när jag vaknade var värken borta iaf. Men nu har man lite hangover, det är nästan så man känner sig bakis.
Sitter i mina leggins och har fortfarande mitt pyjamas linne på mig hehe. Skönt att det är svalt ute nu iaf, hade nog dött om det hade vart lika varmt som igår. Och snart måste lilla hunden ut igen och det regnar. Jippi. Det får gärna vara kallt och regna men när hunden behöver gå ut får det gärna sluta regna.

och ikväll är det veckans bästa tv-kväll Ugly Betty, DH och Hells kitchen det är ju kanon för då vet jag vad jag gör ikväll.
Sen skulle jag behöva laga mat till T så han ha när han kommer hem och matlåda imorgon. Får se vad orken räcker till.

Nu ska jag ut med Tova en sväng sen blir det soffläge igen.

V 33 idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0