Jordgubbar

Jag ska snart hoppa i duschen... Avskyr att tvätta håret, det är skönt när det är rent och torrt men det är jobbigt när det är blött. Speciellt när man har tänkt ligga i soffan sen. Fan att jag inte duschade tidigare...
Vi har hunnit vara och handlat en snabbis, Thomas skulle iväg på afterwork så han var stressad så det blev inte en sån noggrann handling som jag tänkt men men vi fick hem det mest behövliga, tex jordgubbskräm, jordgubbs yoghurt, jordgubbsglass och en liten packe med jordgubbar:-) Har varit galet sugen på jordgubbar i flera dagar så nu finns det hemma i alla varianter. Så jag vet vad som hamnar i min mun denna fredag kväll hoho

Nä nu ska jag låsa dörren och sen duscha




Mumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0