God morgon

Vaken är man nu iaf, skönt att ha mamma här hon var ut med Tova så jag sitter och myser i nattlinne ännu:-)
Sen håller hon på att tvätta åt mig hihi man blir bortskämd.

Men alla nya bebiskläder och sånt tvättar jag upp senare när jag slutar jobba där i maj för jag kommer nog inte ha så mycket att göra då iaf.
Det blev väl runt 25 bodysar 5 par byxor nån liten tröja och mössa. En hel del filtar och mysmys till tjejen:-) En skötbädd och spjälskydd. Sen en öron temp och babyvakt.
Sen köpte ju jag lite nya kläder, hygien artiklar och en massa gardiner och nya handdukar. Sen blev det ju en ny kökslampa. Hade väl iaf 5 stora påsar proppade med saker. Och så känns det skönt att man fyndat lite dyrare bebis saker till en mycket billigare peng:-)

Idag ska vi nog enbart slappa här hemma, se en film och mysa. Mamma åker hem i morgon och det blir inte kul:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0