Date

Idag ska jag och Lea träffa Monica och Ida:-) Ska bli roligt att få prata en massa bebis och förlossning. Förstår ju om ens andra barnlösa vänner inte tycker att det är så jätte roligt.
Sen ska vi upp på mitt jobb en snabbis också och byta lösenord så jag kan gå in på intranätet hehe.

Känner mig ganska utvilad idag då hon har varit jätte snäll inatt, visst hon har vaknat och vart hungrig men hon har somnat om så fort hon har ätit.

Igårkväll var det lite jobbigt, jag hade jätte huvudvärk och Thomas var borta, så jag var tvungen att gå ut med Tova, så stoppade Lea i vagnen hon somnade inte som hon brukar men hon var ganska snäll iaf. Vi gick en långprommis och när vi närmade oss hemmet igen så somnade lillan så sött. Sen när vi kommer på parkeringen möter vi en hund som börjar tokskälla och då vaknade hon givetvis och var ganska missnöjd måste jag säga. Tog ett bra tag innan hon lugnade sig igen och somnade om. Jäkla hund som skulle skälla.
Lägger in en bild på Lea i sin nya Levi´s body hehe


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe jo visst e han söt, synd bara tiden går så j*** fort, han börjar ju på dagis nästa månad..

Men sööööt tjejen din då;) hur har ni de ?



Jo bulan märker han inte av nå mera, den finns där, men de kommer nog en ny snart.. hehe

2009-09-05 @ 19:46:22
URL: http://tallahaseelassie.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo de känns bra för mamma oxå dock tråkigt då de blir mindre tid med honom, men de är nog nyttit för oss båda :)

Aha okej, jo vi hade en sån som hade vibration i rumpan.. den var oxå toppen.. :)

2009-09-05 @ 21:18:53
URL: http://tallahaseelassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0