Semestern

Hej hopp denna underbara dag...
Gårdagskvällen/eftermiddagen var jätte jobbig vi hade en övertrött bebis som blev störd när hon väl lyckades somna. Vilket resulterade i skrik och åter skrik... Mamma tog henne till sist och fick henne lugn, då var klockan efter 23 iaf. Sen lyckades jag få Lea att äta vid ett och efter det somnade jag fast hon låg vaken, men hon var tyst iaf. Sen vaknade jag inte förrän nästan kl 8 då hon var hungrig så jag har sovit nästan 7 timmar sammanhängande:-) Lycka kan jag lova. Sen efter den amningen somnade hon igen och vi sov till 10.30 så jävla skönt!
Sen har vi badat badkar, Lea myste på ordentligt och ännu en gång blev hon lite hungrig i badet så hon passade på att äta lite också somnade hon?! Hon låg och sov på mig i badet så när mamma kom in tyckte hon att det var lite roligt:-) Sen åkte Lea upp ur badet och jag fick tvätta håret. Sen när jag kom upp var lillan i vagnen på väg ut med mormor men hon hann somna innan dom hann ut hihi så söt:-)

Idag ska vi åka till Storheden en sväng, jag måste verkligen hitta en jacka nu, också blir det lite smått till bebisen skulle jag tro. Fast hon har fått jätte mycket saker här uppe, och lite mer rejäla kläder så hon inte ska frysa. Min faster Lotta kom förbi igår och jävlar vad hon hade handlat, en hel påse med kläder från Lindex och allt var super fint!

Vi riktigt njuter av att få vara hemma hos min mamma nu, pappa är uppe i Gällivare och jobbar men kommer snart hem. Har bara hunnit träffa honom jätte lite.

Men kan ju tillägga attt jag saknar min hjjärtevän Thomas jätte mycket... Men iblandär det skönt att få sakna lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0