Go kväll...

Jag ska aldrig mer säga att Lea sover hela nätter, lilla damen behagade bara göra det i 1 vecka och nu dom senaste nätterna har hon vart extremt super hungrig 1-2 gånger. Hon vaggade in mig i någon falsk trygghet den lilla luringen:-) haha.
Imorgon blir det en utflykt till Sthlm med lilla familjen, ska bli jätte mysigt att få göra nå annorlunda. Vi ska på aquaria museum hade vi tänkt. Så jag borde kanske gå och sova nu med tanke på att jag knappt sovit natten som var. Hade grymt ont i huvudet och när Lea vaknade några gånger gick det inte så bra att sova bort huvudvärken. Var upp och kräktes som en gnu runt 3 men sen när vi vaknade på morgonen var värken väck och vi gick till öppna förskolan.

idag har alla kontrakt för bostaden kommit hem så på söndag ska vi träffa köparna för underteckning av dom. var ju ett gäng så att säga.
Sen återstår bara jobbet hmmpff...

Mamma har kollat på en lägenhet åt oss idag. Den var väl okej så hon men sliten och luktade inpyrt av rök. Men om vi får den ( tackade ja men ändå inte säkert att den blir våran) och den luktar fast hon flyttat ut så har dom någon luktutsugare som ska vara grym eller så får vi omtapetserat:-) Så vi håller tummarna nu. Det är en 3a på Sävastön på bottenplan med egen uteplats och en lekpark 10 m bort. Den är på 80 kvm så det borde räcka. Men tyvärr bara 1 toalett, vi är ju van vid 2 hade vi i förra läggan och i nuvarande. Men men man kan ju inte få allt. Hoppas att någon av oss får jobb så kan vi köpa en villa ist:-)

Jo ikväll har lilla damen fått nattvälling den ska tydligen vara mer mättande så vi får väl se. Jag provar allt. Jag hungrar efter sömn under natten- Får jag bara 5 timmar sammanhängande är jag redo att bestiga berg.

Nu 1 betapet och sen göra sig redo för natten:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0