Grekpytt

Gjorde smarrig middag idag blev min egen grekpytt:-) Kycklingfilé, zucchini, paprika, lök, fetaost klyftpotatis och tsatziki till mummelimumma.
Det gick väl bra på dagis idag men Lea hade vart lite ledsen när dom var ute, kände sen att hon var kall om fötterna. Så imorgon blir det att prova ett annat par skor. Men jag och Thomas har tänkt köpa ett par Kouma när vi åker till Finland i helgen.
Hon somnade i vagnen på väg hem, hon var skit trött. Jobbigt att bli stor och börja på dagis minsann.
Sen har min storebror och Fanny vart här var mkt trevligt, inte allt för ofta vi ses.
Nu ska jag och min sambo se Lyxfällan och glädja oss åt att vi inte har några krediter eller annat. Jo vi har kredit på Volvo alltså ett volvokort men det ligger vi plus på för vi använder inte det men betalar in på det iaf. Bra att ha om man ska åka iväg långt och inte vill lägga pengar på det.
Och på lördag drar vi:-) Mamma ska sköta Lea och Tova här hemma hos oss, dom får det nog supermysigt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0