Helgen är över

Söndag kväll och snart måndag igen.
Igår var vi på 40 års kalas sen åkte vi och storhandlade på Storheden var lugnt och skönt eftersom klockan var rätt mkt. Så nu har vi mat och blöjor så vi klarar oss ett tag.

Idag har vi vart på stan och kollat in skyltsöndagen var mysigt. Sen var vi upp till mormor och morfar en sväng, mormor hade stickat en mössa åt mig:-) Jag älskar den! Och det bästa är att jag och Lea har typ likadana nu haha är bara i mönstret det skiljer lite.
Hon hade stickat mer till Lea också. Sen fick jag ett jätte fint ljusfat hon hade gjort och lite blommor hon rensat bort.

Lea fick en pyjamas på stan, en Bamse i rosa. Jag är helt tokig i alla Bamse kläder tycker dom är sjukt söta. Nu har hon 2 st pyjamaser med byxa och tröja. Dessa med knappar drar hon bara av sig nu.

Nu ska vi se Amazing race bästa söndags programmet.



Kommentarer
Postat av: Victoria

Bamse är verkligen jättefina kläder! Tror att jag måste ta mig upp på lindex och köpa nå till Ebba i morgon :P.

2010-11-28 @ 20:23:48
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hittade ni nå på ikea föresten? Tack för lånet av vagnen, jag höll dock på att bli galen då den var så svår att styra!?

2010-11-28 @ 20:25:49
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0