Lugn stund

Har en lugn stund själv hemma nu, eller Tova är hemma men henne märker jag då inte av. Resten av klanen har gått över till farmor.

Jag är så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig, försökte sova när Lea sov tidigare men det gick då fan inte. Och ungen sov mellan 12-15.30 helt galet länge. Men hon hade busat som attans på dagis och vart jätte glad hela tiden:-) Det värmer i mitt hjärta.

Imorgon drar vi och shoppar i Haparanda/Tornio känns som om jag är där ganska ofta haha och Lea ska få vara ledig från dagis. Ska kolla om jag hittar nå mera julklappar. Trodde jag skulle få en viss summa i slutlön av SJ nu men jag fick lite mer än dubbelt av vad jag räknat med:-D Men jag har ju snålat lite med semester och sparat lite dagar här och där och inte plockat ut från mitt timkonto jag hade.

Har lust att shoppa hur mycket som helst åt Lea men ska inte göra det för hon har sjukt mycket kläder upptäckte mamma när hon städade Leas garderob eller 40 par byxor i rätt storlek, är det mycket eller lite?
Nåja vet att de flesta mammor shoppar rätt bra åt de små men det är ju galet kul. Speciellt när det inte är så kul att handla åt sig själv...


Nåja nu är det PH som jag i övrigt önskar var textat för det är så svårt att höra vad dom säger ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0