Mot Snesudden

Tror jag har packat allt som ska med, alla gånger hittills har jag haft med för mycket och då har det varit en sportbag åt mig och Lea. Vi ska väl börja åka mot mamma snart för vi måte och tanka bilen först. Hoppas helgen bjuder på bra väder så vi kan vara ute mycket, jag vill pimpla!

Det var jätte mysigt att träffa Tova igår hon hade fått jätte lång päls och såg ut som en liten nallebjörn:-) Hon och Albin är ett riktigt radarpar man märker att dom båda trivs och dom går så fint ihop. Min fina lilla Tova..... Fast nu är hon ju inte min nåmera men huvudsak hon har det bra och det har hon verkligen.

Och nästa helg blir det Snes igen då årets fisketävling går av stapeln.

Nu håller min dotter på att riva ut från garderoberna i hallen. Hon river ut så jäkla mycket varje dag så ibland önskar man att man hade barnspärrar på allt! Men men nån dag slutar hon väl.

På återhörelse


Kommentarer
Postat av: julia

hoppas ni får en mysig helg:)



kan inte du hjälpa mig att lägga en röst på min lilla skrutta i en tävling? Vore guld värt!

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38169

2011-04-07 @ 12:52:39
URL: http://juliaaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0