Tidigt

Vaknade redan 5,30 tidigt jaaa! Jag ska sova sen när Lea är på dagis har jag bestämt. Hon sover ännu om hon inte vaknar av sig själv så väcker jag henne typ tio i sju.
Igår var vi hos mamma i princip hela dagen då lillebror fyllde 23, vi fick mat och glutenfri äppelkaka och tårtan tog vi med dit själv hehe. Nä men bakade ihop en tårtbotten igår på morgonen mamma hade inget ströbröd. Men det går fort och den blir alltid bra.
Lea var helt vild hela dagen igår så när det lugnade ner sig lite smet hon iväg till sin morfar och tjuvsov lite i hans famn, så hon var lite mer svårsövd än vanligt men det gör inte vidare mkt.
Och BB igår jag ville att Patrik skulle ut tycker han är obehaglig att både se och höra och han är då fan ingen hunk! Nåja viktiga var att inte Rodney åkte ut för han är fan rolig.

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, jag håller SÅ med dig om att han iiiinte är någon hunk! :)

2011-04-05 @ 11:00:29
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0