Helgen

I fredags var vi på överraskningsfest för Ts lillebror Dennis, var en blandning av ungt och gammalt, och jag hade trevligt. Lea var hos sin mormor och morfar och härjade.
Under lördag var det lugnt jag var hos mamma och såg lite längdåkning och skidskytte. Hemma sen såg jag och T filmen Burried som var skitjävladålig!!! Han ligger i kistan hela filmen man får inte se någon annan än han och han ligger och ringer runt till alla för att bli räddad och i slutet dör han för han blir inte räddad. Så den får -10 av 1-10. Skitfilm!
Igår såg jag och Lea skidor igen och myste en massa då hon hade en liten tröttisdag och T åkte ner till Katrineholm igen. Jag tycker det är skönt att vara ensam hemma för då gör jag som jag vill och jag behöver bara laga mat åt Lea.
Men nu är hon på dagis och det gick bra att lämna henne också verkar som om det har vänt nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0