Äntligen måndag

Eller det var ju inte riktigt sant. Jag har sovit ett tag nu på morgonen. Har haft en massa mardrömmar inatt.
Usch vad det är tråkigt att sova ensam nu när man är van att sova brevid nån, så då blir det sovning i soffan. Där har jag ju iaf TV....
Sen när vi blir boende i E-Tuna blir det då TV i sovrummet för jag har ju ändå 2 tv apparater så det blir ju perfa det.
Hade tänkt försöka börja packa nu till veckan, iaf sånt man inte behöver använda som små kraffs pch lite porslin.

Sen har vi ju lilla projektet hur vi ska få ner alla möbler och allt sen när det börjar bli dags...
Vi måste verkligen fixa det. Jag börjar bli stressad nu.

Igår var Linda hit iaf det var trevligt vi satt och pratade en massa som bara 2 tjejer kan göra hehe. Hon är som en härlig böna Linda där=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0