Uppsala

Åker dit och väner idag sen slutar jag. Lite träligt att man inte får någon rast men å andra sidan är det en kort dag. Börjar 14.23-19.21 så det är ju rätt simpelt.
Har samma tur i morgon också.

Nu närmar det sig till kryssningen. Oros momentet är att när jag väntat länge på något och är väldigt laddad brukar det gå åt helsike. Då menar jag att jag bruklar bli för full för att jag bara häller i mig. Men nu ska jag jävlar i mig ta det lugnt fast inte vara tråkig. Måste ju tänka på att man är på en båt också, if man skulle bli sjösjuk.

Annars är det lugnt på fronten bara att det blåser som satan här. Så jag hoppas att alla kontaktledningar håller sig där dom ska.
Har inge lust med nå strul det hade jag nog av förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0