Fint som fan

loktåget gick nästan hur bra som helst. Blev ett litet missöde när vi skulle åka från Stockholm. kom 3 killar i full karriär på cykel och hoppar på tåget med cyklarna, vilket man ej får göra. Min kollega blev vansinnig och skrek STOPP INGA CYKLAR PÅ TÅGET!!!
Dom blev minst lika arga tillbaka och hon förvandlades hipps vipps till en fucking bitch. Dom var från Kanada. Stackars Kanada med såndana ouppfostrade odågor.

I övrigt gick det hur bra som helst det var till och med en familj som önskade mig en trevlig kväll=) Det har aldrig hänt på ett Uppsala tåg=) Så det gjorde min kväll.

Ska sitta här i Stockholm 1 timme nu innan vi tar sista tåget hem till Eskilstuna ska bli nice att komma hem och slänga sig i sängen.

Hoppas min älskade är vaken också. han jobbar natt nu till veckan, usch då måste jag sova ensam huhu.
Tur att min mamma kommer på torsdag.

Har sagt det förut men säger det igen ULLARED på fredag=) MIndre än 1 vecka kvar nu=)

Hoppas alla haft en trevlig kväll

För det har jag haft fast jag jobbat.

Middag i Arboga och Thomas var med så det kunde ju knappast vart trevligare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0