Tupplur

Åhh shit.
Har jobbat idag hade första tåget i morse, det gick sönder och vi kom inte långt alls på den första 1 och en halv timmen, faktum är att vi lämnade inte alls stationen. Nåja det blev bra till sist och jag var hemma i tid iaf. Kom hem vid 11.20 så då åt vi lunch och sen blev det soffan och hem till gården. Sen skulle jag vila ett tag och Thomas åkte på jobbet. Och sen vaknade jag 16.30 så jag har sovit bort hela dagen. Och jag har en sån där jobbig liten huvudvärk.

Imorgon blir det utbildning igen. Suck, jag kommer inte känna en kotte där borta. Kommer säkert vara sånt där snorkigt
X2000 folk. Nåja sen är det helg och den här helgen är jag också ledig. Fy fan vad skönt. Mys kväll imorgon och på lördag blir det badhus med goda vänner=) En fin helg att se fram emot alltså.




Så här kan det se ut en morgon hos oss=)

En X50 ( Regina) till vänster och en X40 till höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0