Snart så

Ojdå skrev visst inget alls igår. Jajja. Jag jobbade då typ hela dagen igår och det var mycket att göra. Sen när jag slutade närmare 17 ( sista tåget var sent) åkte jag hem och vi räknade alla 1 kronor jag har sparat. Det var 440 kr.  Så då bestämde vi att vi skulle åk aoch försöka växla pengarna så att vi kunde tanka bilen. Åkte på ICA maxi men där ville dom inte växla för hon i kassan skulle minsann hem och fira påsk och hade inte tid. Tack för den. Då kom jag på den briljanta idén att åka på OKQ8, där dom alltid är så jävla sura och otrevliga. Vi tankade i tanken där man ska gå in och betala. Så vi drog i för 250 kronor och gick in och betalade i 1 kr:-) haha.
Det var mycket roligt alltså.

Så kan det vara.

imorgon blir det att åka till Boden och det ska bli så himla skönt alltså. kl 4 imorgon bitti blir det uppstigning planet lyfter kl 8.20 så minst 1 timme innan vill man ju vara där och checka in allt och fixa med Tovas "biljett".
Sen 1 veckas mys pys med familjen och några vänner som ska få en på hälsning:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0