Upp och ner

Idag går jag in i v 40.... Snacka om att det börjar bli sluttampen nu alltså. Inatt har jag drömt om värkar, förlossning och slemproppar. Så vi får la se när det sätter igång. Jag brukar ju kunna drömma lite roligt ibland. Som den natten i november när jag drömde att mina tuttar började spruta mjölk och jag var tvunngen att åka på apoteket och köpa ett gravtest, som då blev ett plus hehe. Nåja hon behöver inte stressa ut för jag ska ju på brölloppet på lördag och det vill jag verkligen gå på. Men efter det får hon komma när hon vill:-)

Har sovit i soffan även inatt, sover mycket bättre där eftersom den ger bra stöd åt ryggen så man får mycket bättre sovställning, sen är det ju mycket svalare när balkongdörren kan stå öppen. Och fast det är ganska kallt nu så blir jag ändå så varm så jag kokar.

Och igår kan vi snacka om att jag hade kraftigt humörsväningningar, stackars Thomas. Kunde inte alls tygla det, utan blev sur och tvär och allt kändes jobbigt och pest och pina. När jag landade på kvällen bad jag om ursäkt iaf och sen skrev jag en liten lapp och lämnade på hans matlåda. Så jag är förlåten:-)

Tror jag ska ta mig en lång dusch snart och vila lite sen. Är trött idag känner jag. Bara att vila vila och vila. Man vill ju inte vara så här trött om det skulle börja hända något.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jooo att dom kan, men du vet är man trött så är man ju.. hihi..

Åhhhh ska tjejen inte KOMMA snart, jag vill ju seeeeeeee hon :D

2009-07-21 @ 18:24:50
URL: http://tallahaseelassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0