Tvätterian

Det regnar ute. Rätt skönt, då slipper man få dåligt samvete för att man inte är ute. Idag är thomas sista jobb dag inför hans semester som kommer vara i 2 härliga veckor. så i helgen ska det städas och så ska vi på dop. Imorgon på förmiddagen ska det komma hit någon och demonstrera en dammsugare som ska göra rent soffan hehe:-) Vi kommer ju definitivt inte köpa en dammsugare för vi har redan en, men soffan behöver verkligen rengöras såd et blir perfekt.

Nu funderar jag på att dra bort alla sängkläder som finns på alla täcken och kuddar lite överallt för jag håller ju på med stora tvätt projektet när allt ska tvättas. Har fortfarande inte strukit alla bebis kläder jag har tvättat upp, men känner heller ingen panik med det. Jag tar det i min takt när jag har lust.

Idag har det vart helt lugnt i magen, brukar ju vakna av att det rör sig ordentligt men inte idag, man blir nästan lite orolig men det kommer säkert något senare. Annars blir jag riktigt orolig.

Nä nu ska jag jaga sängkläder innan Hem till gården börjar.

Och där kände jag en spark puuuh

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack! :-) Vi har ju inte köpt det än, men till veckan borde det bli av. :-)

Hur mår du då? :-) Snart är det dax!! spännande :-)

2009-06-14 @ 20:13:20
URL: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0