Lite nytt

Var några dagar sen det blev någon rad här nu. Det kan bero på att jag har jobbat 12 timmars dagar och har det idag också. Jag är helt jävla färdig alltså. Har fortfarande inte hört av försäkringskassan:-( Och jag har ju inte haft tid eller ork att ringa dit heller. Får se om det blir bara 7 dagar till eller om jag får jobba längre. Men nu börjar det bli tungt.

Den lilla blåa golfen är såld, den lämnade oss i lördags. Men vi har hittat en ny bil och denna gång blev det en vit volvo v70 så då kommer hela familjen att få plats. Och jag är imponerad över alla finesser i bilen, har aldrig haft en bil med så mycket mer än AC, denna har klimatanläggning, sen fartkontroll vilket var jäkligt skönt när man kör lite längre sträckor:-) Sen färddator och lite annat. Det som är lite minus är miltalen, men då är den väl servad så det är bara att ha den till den rasar:-) Och Tova gillar det stora utrymmet i bilen, sen är ju rutorna inte lika högt upp som i golfen så nu sitter hon i kofferten och tittar så sött ut genom bakrutan:-)

Nä nu måste jag få ordning på min handdator.

Åker 6,42 och jag ska sova hela vägen till Sthlm. Alla brukar ha ordning på sina biljetter iaf.

heipa

Kommentarer
Postat av: Idaaaa

Ja de kan ja helt klart tänka mej att de börjar bli tungt, man är ju typ i klass med flodhäst då man är sådär nära... hoppas du får va LEDIG snart o vila upp dig inför förlossningen, o att den går bra :)

Jo tiden går fort, först nu fattar ja varför dom säger att man ska ta vara på tiden då dom e bebis.. :)

Ja du vi bor i hus i Bodsvedjan :d

2009-05-20 @ 07:32:32
URL: http://tallahaseelassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0