Helg mys

Jag hade sovmorgon i morse klav upp kl 11 så skönt:-) Vi har packat och röjt under förmiddagen och jag har fortfarande nattlinne på mig. Skönt att slippa klä sig ibland.
Nu väntar jag på en pizza som jag betällt på Pizza.nu, så smidigt man betalar och beställer över nätet också kan man göra om sin pizza också.
Thomas har åkt till Thomas och ska vara där ikväll och dricka nån öl. Skönt att få en kväll ensam så jag kan se melodifestivalen och OS utan någon som stör:-) Ja Lea kommer ju säkert vakna till nångång för hon är snorig och hostig. Stackars lill gumman det riktigt forsar snor ur nääsan på henne. Och idag har hon slagit sig ordentligt för första gången hon for med munnen på tv-bordet så nu har hon en liten fläskläpp. stackars lilla tösen, men det gick fort över.
Och nu går hon runt i sin gåstol och försöker hitta på bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0