Underbar onsdag

Vilket underbart väder det är ute soligt och varmt men det blåser lite grann.
Vi har vart på klapp och klang hela FM och det var lika trevligt som alltid. Kommer sakna just denna öppna förskola sen för mammor och barn är helt underbara.
Lea somnade direkt i vagnen och det förstår jag som hon har flängt runt där borta och krypit efter de andra barnen. Hon fick även sin lunch där. Vi kom hem 12.20 och hon ligger nere och sover i vagnen ännu hon ligger i hallen men jag har dörren öppen så det inte blir så varmt.

Nu närmar det sig verkligen till flytt:-) Känns bra men vemodigt att packa det är ju inte så kul. Och det är alltid så mkt mer än man tror.

Ska bli så roligt att få vara med mina gamla vänner igen och det kommer säkert bli en del nya vänner också:-) När man har barn är det så mkt lättare att lära känna folk:-)
Också väntar jag på Vickans bebis ska bli så roligt och jag gissar att dom kommer härja hejvilt uppe i stugan sen när dom blir större hehe. Tur att dom kommer ha sina morföräldrar där så dom kan härja med dom ibland hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0