Huvva

Lea blev super ledsen när jag lämnade henne:-( Idag tog det ont att gå därifrån... Hoppas hon är gladare nu iaf.
Inge kul när det blir så...
Först hade jag tänkt att sova nu men skippar det och satsar på att somna tidigt ikväll, igår blev det sent hade sjukt svårt att sova. Jag var lite upprymd måste jag säga, hade fått en super trevligt mejl. Jag håller tummar och tår, det är angående jobb, men det är ett bra tag kvar men man ska väl vara ute i tid:-)
Nu kolla Voice och kanske äta nå frukost, brukar ju dricka fil men nu har vi inge sånt hemma

Kommentarer
Postat av: Victoria

Aldrig kul att se sitt barn vara ledsen! Annars verkar ju allt gå bra där borta på dagiset :).



När ska vi hinna träffas då?

2010-11-15 @ 17:30:32
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0