Kalas dag

Vi har kalasat oss hela denna dag nästan. Först blev det Ebba där vi fick gott fika och lek:-) Sen åkte vi hem till mamma och härjade och åt middag innan vi åkte till Lin som också fyller 1 år idag, hon är 2 timmar äldre än Ebba så dom är skapligt jämngamla.
Lin var ganska blyg men det kan jag förstå då hennes mamma talar kinesiska och engelska och ingen svenska, så det blir ju inte att hon tar sig ut och träffar andra mammor och barn. Sen känner hon ju ingen heller. Tror hon har bott i Sverige typ 2 år eller kanske 3. Hon är då trevlig och tur att man kan knackla sig fram med lite engelska iaf.


Sen har jag en vän som jag tycker är grym alltså! Hon bygger hus mekar med bilen och klara sig galant, tänk om man själv skulle kunna lite mer än att stå vid spisen typ:-) Grymt alltså!


När vi kom hem efter allt idag så ville Lea ta ett bad hon klädde av sig ( med lite hjälp) drog fram badbaljan och fyllde den med sina badsaker så det var bäst att lyda och spola upp vatten åt henne. Sen blev det pyjamas välling och mys till hon somnade. Härlig dag alltså.

Tyvärr upptäckte jag när jag skulle fota med kameran att det var slut batteri så det blev med mobilen vilket suger då den tar galet dåliga bilder. Drömmer om en ny telefon måste jag erkänna


Lea och Lin
Lea
Ebba
Lin
Och såhär trött var Lea:-) Myser till på golvet medan hon väntar att vi ska till sängen

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad söt du är.. <3 Pussa Lea från mig! :)

2011-04-03 @ 08:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0