Första dagen

Okej nu har jag också skaffat en blogg. Hmm vet inte riktigt hur mycket skrivande det kommer att bli här men man kan ju hoppas att man kommer ihåg det iaf=)

Ja idag har jag kommit hem från Sthlm eller jobbet snarare.
Det började på fredag morgon kl 05:45 då började jag i Luleå hoppade på tåget mot Boden
sen drog vi ju upp till Narvik sen tillbaka till Boden omkoppling av lite vagnar och sen bar det iväg mot Sthlm.
Och jag var helt fascinerad av hur otroligt mycket idioter det finns hade nästan glömt bort det=) Jobbade till 24:00 så ett litet pass på 18 timmar nåja det går ju det också.

Väl framme i Sthlm var Visa korten laddade nästan lika laddade som oss=) Jag och Helen drog upp på stan efter att vi vart och ätit go lunch med glassbuffe till efterätt!? Lovely fast jag var rätt kass på att äta glass pallade bara 1.5 små stycken. Nåja det var ju bra iaf.
Jo sen var det upp på Åhlens city där vi gick lös på smink, väskor och plånböcker det var sådana saker som stod på att handla listan.  Sen ett par skor eventuellt. Vi gick lite på Drottninggatan också och kikade i ett fåtal butiker sen i på Åhlens city igen. Där man blev helt förvirrad man tappade greppet om vad som var dyrt och inte eftersom en del saker är hutlöst dyra ( i mina ögon sett iaf) Så då bestämde vi att nu går vi till hotellet och duschar. Det var bra gjort av oss annars hade man väl vart pank nu och inte haft råd med räkningarna=(

Tillbaka till tåget och jobba sig hemmåt. hemma idag eller i Luleå 07. 20 vänta på bussen till 08.05 hemma ca 9.00 och sen gick jag och vilade en 4 timmar=) Opps säger jag om det.

Nu ska jag försöka få i mig nå föda.

På återseende möjligtvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0