Fredag

OCh jag har hämtat resten av mitt bord och stolar nu. Passade ju på att hämta 4 stolar igår när jag endå var i luleå. Så nu har jag det klart. Svartbetsad ek blir grymt fint=)
Sen måste jag ju säga att jag har världens mest omtänksamma mamma, min dammsugare är riktigt kass alltså man måste mata den med skräp för att det ska försvinna. Men då har hon ringt till mormor och morfar och frågat om dom inte skulle vara med på att ge mig en ny dammsugare.. OCh självklart var dom ju det så nu har jag en som fungerar hoppas jag. HAr ju inte hunnit prova den ännu för jag har inte vart hem med alla grejjor ännu.
I morgon blir det fest mest troligt WF och förfest.
Och eventuellt celebert besök från Jokkmokk och Helena...

Nåja det blir nog bra det hära.

Längat mest till Boden alive då blir det fest och fest...

Nåja nu ska jag försöka göra nå nytta. Och ta bilder på mitt hem och lägga ut här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0