äntligen måndag

Jo äntligen hemma.
Jobba i morgon.
Hämta Tova snart  och städa bilen.
Jag blev utskälld igår för att tåget från Göteborg var sent. Jag jobbade inte ens på det tåget så jag sa att hon behövde inte stå och vara otrevlig mot mig. Hmmpf
Nåja vissa människor har svårt att bete sig och jag tycker fan att det är pinsamt alltså. Vuxna människa stå och skrika som ett litet barn.
Om den där kärringen mot all förmodan skulle läsa detta vilket är högst otroligt så ska du veta att du borde skämmas så in i helskotta. Du förstörde hela min dag iaf. Och vad hade jag gjort?????

Blir ingen fest på lördag ska jobba söndag morgon börjar 05:45
Men Helen har styrt upp så vi festar på fredag ist=) Hon är en riktig kompis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0