Måndag

Jag har sovit i princip hela dagen.
Vi krängde grymt mkt öl på tåget igår härligt det var att få jobba sig helt tom i huvvet.

Saknar min P.
Har då hämtat lilla Tova idag jag tror hon älskar mig=)
Sen har jag handlat hem lite mat också, helt imponerande att jag orkade ta mig ut.
jobb på onsdag till Kiruna blire då. Och då skulle jag ha hämtat sängramen men jag får ta det på torsdag.
Och jag har nog betsämt mig att jag ska beställa den där soffan jag fantiserat om så länge... Hmm den kostar ju lite men det är det värt.
Måste säga att vi var ju på Ikea och kikade på lite möbler men jag tycker inte att de är särskilt bra dom faller inte mig i smaken iaf. Den enda möbel vi har från ikea är vardagsrums bordet, sen givet en massa små hyller lampor och sånt har vi ju därifrån.
Men sen alla "ordentliga" möbler är från möbelaffärer, det mesta från möbelhuset ute på Storheden dom har ett bra utbud och hyffsade priser.
Nää nu ska jag bädda ner mig i soffan ett tag innan det blir gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0