Helgen som var

Fredags var det ju fest hos Hilda, det var mycket trevligt. Förutom att Hilda fällde mig så jag stupade bakåt haha men jag var ganska så i gasen så balansen var inte på topp. Vi blev kvar där till typ 4 och sen fick vi åka en gammal cool folka buss hem=)

Lördagen var jag Jenny och Johanna ut och käkade 3 rätters som var jätte gott, sen rundade vi av kvällen med sex and the city på bio. Det måste vi göra om tjejer. Kul med en tjejkväll massa skvaller och snusk och relations prat och sen en riktig tjejfilm.

Söndagen så var jag med Johanna på stan och lunchade och kikade runt lite grann. Sen drog jag med Hilda på Parken Zoo och såg lite djur och Magnus Uggla som hade en spelning. Alltså jag gillar ju inte honom så där jätte mycket men han var riktigt rolig under spelningen så det var kul. sen åkte vi ut till lilla flygfältet och såg när Mats och hans vänner körde sina flygplan det var ju urkul=) speciellt när dom störtade och gjorde snurrar i luften. Sen drog vi ut i skogen och grillade så det fick bli avslutningen på söndagen.
Det har vart en helt perfekt helg. Synd bara att inte Thomas vart hemma.

Och idag har man jobbat men det var inte allt för ansträngande slutade 10. Så jag har sovit här hemma nån timme nu och det var very nice.
Bara skit att när jag vaknade har min halsont kommit tillbaka. Jag vill inte bli förkyld igen.

sen har jag semester från 2augusti till den 26=) åhh vad jag längtar. Då blir det kanske Finland blir kul isf. sen är det massa annat inplanerat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0