Morgon

jag avskyr att kliva  upp tidigt på morgonen idag var det uppgång kl 4. Tur att jag har en fantastisk sambo som gjorde frulle åt mig. Nä fy snart går tåget mot Sthlm kommer inte orka många knop alls. slutar 12 då ska vi gå och säga upp lägenheten FINALLY och sen ikväll ska vi skriva kontrakt. Jippi....

Börjar ganska dräpande tidigt imorgon också men då jobbar jag till 16 suck tupp juck.

Men men på fredag kväll blir det semester=) Och måndag blir det Boden. Skulle flyga på lördag egentligen men då velade Thomas lite så det hann bli fullbokat. Vilket jävla oflyt alltså.

Så snart får jag träffa min lilla bebis hund och nu vill jag aldrig mera vara ifrån henne så här länge. Om 6 dagar ska jag gosa henne till vi båda kräks haha...

Nä nu jobb tåget går snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0