Today today

Nu snart är han hemma skulle tro att han anländer hemmet ca 14. Då ska vi kramas sen ska vi hyra film sen ska vi bädda ner oss i soffan och se film och bara älska varandra. Kanske ta en titt på bostadsrätten vi ska och kolla på och drömma oss bort lite grann.
Jag är redo det är bara att komma hem. Jag har ju till och med rakat benen för din skull nu=)

Jag är fortfarande inte frisk men jag ska jobba imorgon iaf har överliggning i Sthlm då och jag ska ta med mig hjärtat då också.
Sen när han är hemma är det bara den lilla hunden som saknas. Det gör ont så mycket jag saknar henne. Men snart lill skruttan kommer vi vara med varandra igen. Och så får vi hoppas att vi får flytta snart till ett trevligare område med lite skog=)

Älskar er mina grisar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0