hemma borta vad e hemma?

hujja har just kollat över räkningarna för denna månad. Inte kul alls. Men det var inte lika mycket som jag räknat med iaf=) alltid något positivt iaf.
Snart drar vi uppåt Boden ska bli så jävla trevligt.
Under helgen ska jag och Thomas fira 1 år=) Fast vi har inte vart tillsammans 1 år på riktigt men det blir 1 år sedan vi träffades första gången. Fast vi fattade ju tycke för varandra ganska snabbt och umgicks ju hur mycket som helst under sommaren innan vi bestämde att nu kör vi på riktigt alltså. Så nu är vi ju här nere som sambos visst det gick ganska fort att flytta ihop och att flytta från Boden. Men jag har aldrig ångrat mig 1 sekund.
Vi har det riktigt bra här nere. Fast hemma är ju alltid hemma också=) Vi kollar just nu efter annat boende så det  ryker om det.

Nåja snart blir det duschen innan man ska mot jobbet. Börjar 15.30 tror jag allt det var.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0