Tonight tonight

Jävlar vád trött jag börjar bli nu. Ska sitta här uppe 37 minuter till. Men jag går nog hem 15 min före jag slutar iaf. Verkar inte hända så mycket ikväll.

Jag och Jenny har bokat in en kryssning till i slutet av Juli men då ska vi inte vara lika många som åker. Thomas ska då med och förhoppningsvis Ante också. Sen ska vi höra med the party couple Johanna och Thomas också. Hade vart grymt skoj. Men denna gång har vi bokat lite "lyxigare" hytter. 2 pers hytter så det är mera plats i dom och fönster=) wiie.

Imorgon ska Thomas på en anställningsintervju så jag hoppas att det kommer att gå bra. För han är ju väldigt sugen på att byta jobb, vilket jag kan förstå.

Kan inte skriva det nog mycket snart blir det Boden=) Fy fan så skoj och det kommer att vara full rulle hela tiden, så många att träffa och så mycket att göra.
Det är mycket att se fram emot nu och då blir livet lite roligare.
Det är ju ett tag kvar till min semester, nåja skönt att ha den sent iaf då har jag ju mitt roliga kvar när alla börjar komma tillbaka. Blir nog kanske att Jenny hakar på uppåt efetrsom vi har semester samtidigt.

Tonight tonight med Smashing pumpkins är för övrigt en helmysig låt.

Nu är det mörkt ute.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0