1000

Har spelat lite Betapet nyss jag är ganska duktig men jag skulle behöva lära mig lite fler svåra ord gärna med bokstaven z i. Nån som kan något bra ord?

Jag och Thomas har sett en film idag The dog problem den var inte så där jätte bra hade en rätt svag handling.
2 filmer jag verkligen rekomenderar är Pathfinder och Apocalypto riktigt grymma filmer.

T ligger och vilar nu inför jobb inatt sj börjar jag 6.25 imorgon så jag måste försöka komma i säng i tid. Men eftersom T går hemifrån vid 22.30 blir det ju oftast att man är vaken till han går.

Jag har skolkat idag, skäms på mig.
Skulle ha vart på SÄO utbildning idag men jag vaknade med en grym huvudvärk så jag kände inte för att sitta i 8 timmar och matas med information då hade nog skallen sprängts i 1000 bitar. Så jag har ju vart sjuk egentligen.

nu ska jag kika om telefonen jag hade tänkt beställa har kommit in i sortimentet efter att den tog slut=( typiskt min tur att när jag väl bestämt mig finns inte skiten kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0