34

Varmt på balkongen nu hur varmt som helst.
Var inne i köket och kokade kaffe när det låter nå konstigt på balkongen, så jag går dit och kollar. Då är det våra grannar ovanför oss som står och släpper ner en jävla massa ris på balkongen. Måste jag tillägga att dom är kineser.
Jag sa åt dom men dom lyssnade inte så min kära sambo fick rycka in och han är inte lika lugnt och trevlig som jag hehe. Så vi hade väl nån dl ris på balkongen. Vi är ganska less på grannarna här dom skräpar ner och är allmänt äckliga vett och etikett och sunt förnuft är inget som existerar hos dom.
Ingen pli på ungarna eller nå alls.

Sen kanske det bara är jag som tycker det är fel när typ arabiska barn springer runt och leker krig men leksaksgevär ( men det ser exakt ut som riktiga och låter) är det inte sånt dom flyr från bl.a?

2 timmar kvar nu tills man börjar jobba, kommer bli hur trist som helst. Idag hade jag velat vara ledig och bara vart ute i solen.
Nåja nån måste ju se till att tågen rullar idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0