CST

Sitter uppe i sthlm nu ska snart bege mig hemåt Eskilstuna=)
Har en sambo om sitter hemma dricker nån öl och röker på balkongen jagär inte alls avis. Jag menar vem vill göra sånt när man kan jobba?

Ah håller på att kolla en massa på bilar nu när jag bestämt att jag ska vill och måste byta bil...
Nån som har förslag?
Lutar åt en Golle billiga och bra. Det ska då inte vara en stor fet äckligt klumpig Merca iaf. det saken är då säker.

Tova har posat för mamma idag i webbkameran=) Mamma ringde och berttade det. Min mamma är den bästa mamman jag hade kunnat få iaf. Fast så tänker nog dom flesta om sin mamma.

Nä nu ska jag växla lite pengar till min växelkassa sen bär det väg 20.50 mot mitt älskade hem och min älskade sambo.
Jag är väldigt lyckligt lottad.
Gaah

Kommentarer
Postat av: anonym

jo de är du ta hand om Thomas, han är bra, synd man insåg de för sent bara.

2008-05-09 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0