Free today

Jaa är ledig, har just vart och skjutsat min älskling till jobbet.
Fy jag hade en hemsk dag på mitt jobb igår, men tåget till Örebro kl 16.07 är ju in´te känt för att vara ett trevligt tåg.
Självklart fick jag stå där och ta en massa skit från några som inte hade klivit av där dom skulle av. dom tyckte att vi skulle fixa fram en taxi. Det vägrade jag inte vårt fel att dom inte gjorde sig klara för avstigning. Så den ena var galen och skrek. Då sa jag bara år honom att nu skiter jag i det här nu får du fixa allt själv när du bara gapar och skriker.
Tur för honom att han hade snälla vänner som övertygade mig och mig kollega att skriva på deras biljetter så dom fick ta nästa tåg tillbaka. Sen i stockholmnär vi äntligen ska få åka hemåt nekar vi en att åka med tåget för att han sprang över spåret 2 gånger. Och andra gången efter att vi sagt till. Han blev ju galen och började skrika en hel massa svordomar, sen hade han sin bror inne i tåget. Det blev kaos. Resenärer blev arga, men tack och lov för det för den där mannen stod och skrek alla svordomar han kunde i princip och försökte tränga sig på tåget. Jo då dök den där resenären upp och skällde ut honom som fan och då gick han av tåget och försvann med sin bror. Tack du snälla resenär=)
Vi blev kallade för horor fittor och diverse annat. Fast då på ett annat språk med Slio är ju väldigt mångkulturell tror hon kan alla världens språk så hon förstod vad han skrek till oss. Nåja nu släpper vi det.


Idag blir det bara att slappa. Hämta hjärtat kl 17


image14 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0