GP

Det har regnat en skvätt här där jag bor.

T ligger och sover skönt för honom. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska vila eller inte. Gick ju upp 4:40 imorse och har jobbat till 14.14 så lite seg är man ju.
Kanske passar på att spela lite Betapet när T endå sover.

Jag har lyxat till mig en Göteborgs rape idag eftersom jag var tvungen att köpa snus när mitt blev hemma.

Idag kan jag konstatera att i princip varje dag händer det något på jobbet. Alltid nån idiot som gör att man tappar hoppet för mänskligheten.
Nåja tur att det är en liten procent iaf.



   Min älskade och bästaste mamma

  Min älskade lilla voove=)

  Min älskade sambo

Bilder från bilen på väg mot Ullared

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-21 @ 15:04:24
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0