Hoppsan

Var helt bombis på att jag skulle åka till Örebro idag, efetr att ha kollat vem jag skulle jobba med insåg jag att jag inte alls skulle åka Örebro så haf var tvungen att ringa psf:en och jag skulle åka till Norrköping minsann. Vilken tur att jag kollade upp det där så jag inte hade hamnat på fel tåg eller så.
Fast jag hade nog hellre åkt Örebro nu när jag var inställd på det. så kan det gå när man slarvar med att kolla.

Nu börjar jag och nya mobilen bli kompisar iaf, lite surt att det ej finns några spel på den bara. Är som simpelt att sitta och spela på tåget när det inte är något att göra. Jag får köpa med mig nån tidning idag.
Och hade jag vetat att jag skulle till Norrköping hade jag ju fixat matlåda igår för nu kommer jag ju ha 2,5 timmes rast.

Vi var ut till Johanna i Kvicksund igår och hälsade på. Alltid lika trevligt hon är en grym tjej.=)

Får se vad som händer i helgen tyckte att hon kunde ha grillfest det hade inte vart så dumt. Och dit får man ta med hunden också. För dom har ju en tollar kille vid namn Ramses och han och Tova kommer bra överens. Igår skällde dom ut glassbilden. Fast jag är inte säker på att Tova visste vad hon skällde åt hehe hon är som söt lilla sessan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0