Lilla blå

Ah lilla blå är min nya kärlek=)
En liten Golf som är såå fin. Jag bara älskar den nya bilen. Känns kul att det blev affär och jag lyckades pruta också. Jag är så duktig.
Den är jazzblå har gått ca 15 tusen, ac och sån lyx=) Och 17 bbs fälgar.
Jag och Thomas var väl ute och åkte i den några timmar innan han skulle och jobba.

Sen nu nyss har jag beställt en ny telefon och en kamera och lite tillbehör till det. Tror aldrig jag har gjort av med så mycket pengar på 1 dag.
Sen har jag betalat räkningar men det var inte alls lika roligt.

Tänk om man skulle få ha 1 månad utan att betala räkningar. Nåja nu har vi ju iaf 2 löner så jag ska inte klaga.
Vi har det väldigt bra ställt nu och det känns underbart.

Nu ska bara Mercan väck. Den vill jag aldrig mera se i hela mitt liv.

Nä nu blir det sängen har väldigt ont i skallen efter denna dag. Den har vart händelserik.

Lägger in nån bild på pärlan sen men min älskling har alla bilder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0