Sjukt trött

Vaknade vid 8 idag känns tidigt med tanke på att jag jobbade till 23.15 igår. Min nattvila har ju spruckit ganska rejält men men då går jag hem tidigare än tänkt idag.
Hoppas bara att det är noterat för det stod att jag skulle jobba hela dagen, men det var inte det vi kom överens om igår. Just för att nattvilan spricker.
Egentligen måste vi ju ha 11 timmar hemma innan vi får påbörja nästa pass. Och jag har inte haft det inatt. Nu här i några dagar känns det som om jag bott på jobbet. Men imorgon då är jag då jävlar i mig ledig. Ska bli grymt skönt. Sen jobbar jag ett kort pass på onsdag och sen är jag ledig i hela 4 dagar. Ullared närmar sig och jag längtar mer och mer=)

Och jag har hunnit säga hela 2 meningar till min sambo idag, han kom väl hem vid halv 8 ungefär.
Nåja får prata mer med honom sen när jag kommer hem från jobbet.
Har lovat att skjutsa honom ikväll.
Idag är det soligt här men det är skit kallt i luften höll på att frysa ihjäl när jag var ut med hunden.

Have a nice day everyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0