Svarta moln

Min tilltänkta mobil finns inte på lager nu. Hoppas den finns på fredag annars blir jag ledsen. Har just kollat lite bågar/glasögon på nätet det är ju helt klart mycket billigare än hos optikern.
funderar på att skaffa mig ett par arbetsglasögon. kan ju vara roligt med lite variation.
Men det är ju ingen högprioriterings sak. 1 Ny mobil 2 kryssning 3 sparande.

sparande borde ju gå först men men nu måste jag ha lite roligt också. Har ju bara jobbat en massa och knappt unnat mig någonting. Dels för att jag inte bara försörjt mig själv och dels att det är dyrt att flytta hela bohaget. Så jag ligger lite efter så att säga.

Undra om de svarta molnen gör så att det öser ner här snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0