typiskt

Nu när mamma har åkt hem så har det blivit mycket finare väder här, nu lyser ju solen och det blåser inte och regnar inte.
Nåja hon var hemma nu iaf och på tåget hade hon tappat ena glaset till sina glasögon. Och hittegods på Veolia hade vart så grymt otrevlig, hon skulle allt få åka och leta själv om hon ville ha det tillbaka. Fy Veolia borde skämmas, tur att dom blir SJ snart. Sen hur ska hon kunna leta sj? 1 Hon får inte gå på banområdet där tåget står 2 Hon ser ju knappt utan sina glasisar 3 Varför i helvete har dom hittegods om man ska leta själv?

Sen håller jag på att bli tokig på nån kines som bor längst ner i vårat hus, den spelar så jävla högt musik så det låter i hela våran lägenhet. Och den personen bor 2 våningar under oss. funderar på att ringa och klaga.
Våra grannar är så jävla respektlösa. Dom har med sig sin kinesiska kultur och jag vette tusan hur den fungerar, men den är då inte lik den svenska iaf.
Nu tycker väl folk att jag är rasist men det ända jag vill är att ha det lite lugnt där jag bor. Och slippa ha risregn på min balkong!!!

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddag! =)
Hoppas du haft en bra helg?
Och att denna dag också blir bra!

Kram!

2008-05-19 @ 10:17:00
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: cassandra

Hej gå in och svara på dagens fråga! Det uppskattas! ha en bra dag

2008-05-19 @ 10:42:05
URL: http://dasiilvaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0