Vilken härlig dag

Angående förra inlägget så var det en skotsk terrier och inte en pudel som blev ihjäl biten. Men tjejen som hade jobbet kanske inte var så hundkunnig och visste skillnaden.

Jag har iaf skisckat in på förslag att alla hundar och speciellt "kamphundar" ska bära munkorg ombord för allas säkerhet. Så det skulle tas upp på nästa möte som ledningen har.

Har vart på banken idag och gjort klart med mitt billån så lite senare ska vi iväg och kolla på en bil=) Hoppas den är fin så klipper jag till=)

fick också på banken massa bra råd och jag har öppnat ett till konto. Jag kallar det mitt nöjeskonto. Alla penagr som inte går till räkningar ska in på det kontot och det är 3.5 % ränta på pengarna där ist för 0%. Så det kändes bra.

Så nu måste jag bara beställa ett kort. Och jag får välja motiv på det också, blir ju lite roligt. För kortet jag har nu är inte vidare snyggt.

Nåja nu är det bara att vänta så ska vi åka och kolla på en liten blå Golf spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0