Inte i år igen

Fan vad less jag blev just. Kollade schemat för jul/nyår. Julen är jag ledig men det visste jag ju redan eftersom jag sökte ledigt i väldigt god tid.
Sen nyår då ska det jobbas, hade iofs inte räknat med något annat. Men jag jobbar sent! Blir rätt lack eftersom det var jag som jobbade sent ifjol också. Alltså blir det andra året i rad utan nyårs firande. Vilket jag tycker är tråkigt. Vi hade ju planerat en liten nyårs fest men det är ju bara att strunta i nu.
Ska höra om det går att byta men det lär ju vara svårt som satan.

Jobbar ju sent ikväll nu slutar 00.14 börjar 14.33, jobbar bara med folk från Sthlm, vilket inte är roligt alls. Mats ska köra sista tåget hem. Det var väl det ända bra under denna tur. Sthlm är inte som oss. Vi jobbar inte på samma sätt så det uppstår lätt irritationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0